Tylna burta dzielona - drzwiczki
W odróżnieniu od burty mocowanej na zawiasach z dołu przy ramie, to rozwiązanie pozwala uniknąć ewentualnego uszkodzenia podczas załadunku z rampy, kiedy byłaby opuszczona, a auto podczas cofania do załadunku, podjechałoby zbyt blisko rampy.
Po przesłaniu wymiarów drzwiczek za pośrednictwem formularza kontaktowego następuje wycena wraz z informacją o terminie realizacji. przy czym drzwiczki można zamówić jako gotowy do zamontowania element lub jako zestaw do samodzielnego montażu. Wpływa to na cenę oraz termin realizacji - w przypadku zestawów termin wykonania to około 2 tygodnie, termin wykonania drzwi gotowych do zamontowania jest uzależniony od obciążenia warsztatu w danym momencie.
W obu przypadkach połówki drzwiczek łączą się ze sobą hakiem w górnej części konstrukcji oraz/lub dodatkowo ryglem w części dolnej. Hak mocowany jest na pręcie stalowym fi 16 mm przebiegającym w komorze pionowego profilu zakończeniowego burty. W wykonaniu oszczędnym, zamiast profilu zawiasowego z wycięciami, można zastosować pojedyncze, typowe jarzma ze śrubą do umocowania zawiasów.
Szczegóły rozwiązań widoczne na rysunkach (kliknij, by powiększyć).
Zamknięcie drzwiczek można wykonać na dwa sposoby:
- stosując zamknięcie wpuszczane (klamka)
- stosując zamknięcie dolne na ramie (rygiel)
W obu przypadkach połówki drzwiczek łączą się ze sobą hakiem w górnej części konstrukcji oraz/lub dodatkowo ryglem w części dolnej. Hak mocowany jest na pręcie stalowym fi 16 mm przebiegającym w komorze pionowego profilu zakończeniowego burty. W wykonaniu oszczędnym, zamiast profilu zawiasowego z wycięciami, można zastosować pojedyncze, typowe jarzma ze śrubą do umocowania zawiasów.
Szczegóły rozwiązań widoczne na rysunkach (kliknij, by powiększyć).